Гофроящики чи гофротара – особливий вид пакувального матеріалу, який використовується практично скрізь. Їхнє основне призначення – зберігання або транспортування харчових, фармацевтичних, алкогольних продуктів, техніки та інших видів комерційного товару.
Для виробництва основного матеріалу використовується так звана вторинна сировина – макулатура, що дає підстави зараховувати цей процес до екологічно безпечного. Для склеювання використовується натуральна речовина на крохмальній основі. У виробничому процесі застосовуються методи плаского або ротаційного висікання.
Що впливає на якість
Коробки з гофрокартону відрізняються безліччю переваг. Окрім екологічності та універсальності застосування, вони забезпечують ідеальні експлуатаційні якості. Такі вироби не передбачають великих витрат на виробництво, а тому коштують недорого. Вони надзвичайно міцні, дуже добре захищають продукт від зовнішнього впливу та вологи, а також не вбирають сторонніх запахів.
На базові критерії якості великий вплив має кількість шарів гофрованого паперу, склеєного між собою. У зв'язку з цим у процесі може бути використаний матеріал такого виду:
• картон у два шари – використовується для невеликих коробочок або у вигляді вкладок;
• на три шари - застосовується для зберігання продукції, схильної до зовнішнього впливу;
• на п'ять шарів – тара із цього матеріалу застосовується для транспортування габаритного вантажу;
• на сім шарів – суперміцний матеріал, що використовується для пакування крихкої великогабаритної продукції.
Найбільш затребуваними серед споживачів вважаються п'яти- і тришаровий формат. Однак залежно від потреб, будь-який замовник такої продукції може вибирати для себе потрібну товщину.
Що виготовляється з гофрокартону?
• складні, що містять з'єднання замкового типу;
• складні на 4 клапани;
• оснащені клапанами торцевого формату;
• обгортковий варіант, що має цілісне дно;
• ящики нескладної конструкції;
• збірні, оснащені кришкою, що відкривається;
• у вигляді пеналу.
Ящики, коробки, короби, лотки - все це у різній конфігурації та у різноманітному розмірному діапазоні повсякденно використовується у нашому житті.
Зазвичай при виготовленні такої пакувальної тари більшість виробників пропонують замовникам додаткову корисну опцію – друк на гофрокартоні. Цей матеріал відмінно підтримує практично всі друковані технології, дозволяючи створювати як монохромні, так і яскраві барвисті зображення.
Таким чином, представники споживчої сфери мають можливість нанести рекламну інформацію про продукт на поверхню гофроящиків і «заявити про себе здалеку».




